Απολογισμοί

Αρχική / Το Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε / Απολογισμοί

Απολογισμός ΔΣ  2019-2021

Μετά την Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την 16-10-2019, την Τρίτη 29-10-2019, στα γραφεία του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε., Πανεπιστημίου 59 Αθήνα, συνεδρίασαν τα νεοεκλεγέντα μέλη του ΔΣ, για να συγκροτηθούν σε σώμα.

Μετά από σχετική ψηφοφορία το Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε ως εξής:

Πρόεδρος: Αρβανίτης Δημήτριος,

Αντιπρόεδρος: Τσιακπίνη Λαμπριάνα.,

Γενικός Γραμματέας: Τσαρουχάς Νεκτάριος-Θεοχάρης,

Ταμίας: Αλμπάνη Χριστίνα.,

Μέλος: Τραγάκη Ευγενία,

Αναπληρωματικό μέλος: Βολκίδης Μιχάλης,

Αναπληρωματικό μέλος: Δεληγιάννης Γεώργιος,

  1. Συνάντηση-συνεργασία, μετά την συγκρότηση σε σώμα, με το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α., μετά από πρόσκληση του νέου Δ.Σ. του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε., για κοινό καθορισμό στόχων και προτεραιοτήτων για τις δράσεις του Ινστιτούτου. Τέθηκαν τρείς κοινοί στόχοι-τομείς δράσης:

– Τεκμηρίωση θέσεων και προτάσεων της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.

– Επιστημονικές δράσεις-παραγωγή επιστημονικού υλικού

– Δράσεις ευαισθητοποίησης και κοινωνικής συμμετοχής

  1. Συν διοργάνωση με τον Σύλλογο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.Α.) εκδήλωσης με αφορμή την Ημέρα για την Αναπηρία, στις 3 Δεκέμβρη 2019, με παρακολούθηση του θεατρικού έργου “ΕΡΥΘΡΟ”, του Π. Μπαρμπαγιάννη στο θέατρο Π.Κ. με μειωμένη οικονομική συμμετοχή για τα μέλη.
  2. Συμμετοχή στην Ολομέλεια των Προέδρων της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. και παρουσίαση-ενημέρωση των εκπροσώπων των περιφερειακών συλλόγων μελών της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. στις 18/1/2010.
  3. Υποβολή πρότασης στο πλαίσιο του ERASMUS + CALL 2020 KEY ACTION 3 –SUPPORT FOR POLICY REFORM “Social inclusion and common values: the contribution in the field of education and training” με τίτλο “Inclusive education using Animation and Multimedia” “I_AM project”. Το πρόγραμμα εγκρίθηκε με πολύ καλή αξιολόγηση και η υλοποίηση του άρχισε τον Δεκέμβρη 2020, ενώ θα διαρκέσει μέχρι τον Δεκέμβρη 2022.
  4. Υποβολή πρότασης στο πλαίσιο του ERASMUS + CALL 2020 Call for proposals to prevent and combat all forms of violence against children, young people and women, με στόχο την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού και της βίας.
  5. Ενημέρωση των περιφερειακών συλλόγων και αίτημα για ορισμό εκπροσώπων τους για επικοινωνία και συνεργασία με το Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
  6. Μελέτη και υποβολή τεσσάρων εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων προς αξιολόγηση και χρηματοδότηση προς την Ε.Ε. και το Ι.Κ.Υ. σε συνεργασία με ελληνικούς και ευρωπαϊκούς εταίρους. Το έργο πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά από τα μέλη του Δ.Σ. λόγω περιορισμένου χρόνου και μη ύπαρξης ομάδων εργασίας.
  7. Υποβολή αίτησης φιλοξενίας ηλεκτρονικού επιστημονικού περιοδικού για την Ειδική και Γενική Εκπαίδευση από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης. Αναμένουμε την τυπική έγκριση και πρόσκληση για την υλοποίηση του επιστημονικού περιοδικού.
  8. Σχεδιασμός και οργάνωση Διεπιστημονικής Ημερίδας με θέμα: «Υποστηρικτικές Υπηρεσίες στην Εκπαίδευση από το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό: Απάντηση στις προκλήσεις των Καιρών», σε συνεργασία με τον Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. Αττικής και υπό την αιγίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Π.Ο.Σ.Ε.Π.Ε.Α.), στη μνήμη της εκλιπούσης επίτιμης προέδρου του Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. Αττικής και επίτιμου μέλους του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. Πόπης Γεωργίου. Η Ημερίδα επρόκειτο να πραγματοποιηθεί στην αίθουσα «Ζακλίν Ντε Ρομιγύ» του υπουργείου Παιδείας στις 4 Απριλίου 2020. Λόγω των μέτρων για τον COVID-19 θα πραγματοποιηθεί σε κατάλληλη μεταγενέστερη ημερομηνία.
  9. Σχεδιασμός και οργάνωση , σε συνεργασία με τον Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.Μ.Θ. Ημερίδας, η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί την Κυριακή 15 Μαρτίου 2020 στο Νομαρχείο στην Αλεξανδρούπολη με θέμα: «Μαθητές με σακχαρώδη διαβήτη, δυσκολίες σίτισης και διατροφικές διαταραχές: προκλήσεις υποστήριξης και ασφάλειας στο σύγχρονο σχολείο. Μια διεπιστημονική προσέγγιση» και η οποία λόγω των μέτρων για τον COVID-19 θα πραγματοποιηθεί σε κατάλληλη ημερομηνία.
  10. Δημιουργία του IMEGEE EDU- ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

https://independent.academia.edu/IMEGEEEDU στην πλατφόρμα ACADEMIA EDU. Τα κριτήρια και οι προδιαγραφές έχουν ανακοινωθεί στην πλατφόρμα από το Δ.Σ.

Το Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. με στόχο να δοθεί η δυνατότητα σε συναδέλφους να παρουσιάσουν την επιστημονική τους άποψη, αλλά και τις ερευνητικές τους προσπάθειες, δημιούργησε στην ακαδημαϊκή πλατφόρμα του academia.edu λογαριασμό, που  αποτελεί το επιστημονικό βήμα του Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. και των ειδικών της γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.

Η πλατφόρμα του Academia.edu είναι ένας ισότοπος που συγκεντρώνει άρθρα και μελέτες ερευνητών, κυρίως πανεπιστημιακών από ελληνικά και ξένα Πανεπιστήμια. Σκοπό της πλατφόρμας είναι η δημοσίευση ερευνητικών εργασιών για την προώθηση επιστημονικών κλάδων, μέσα από παγκόσμιες ερευνητικές προσπάθειες. Πάνω από 129 εκατομμύρια ακαδημαϊκοί και φορείς αναγνωρισμένου κύρους έχουν συνεργασία με την πλατφόρμα Academia.edu, προσθέτοντας αριθμητικά έως σήμερα 25 εκατομμύρια πρωτότυπες επιστημονικές μελέτες. Το Academia.edu προσελκύει περισσότερους από 61 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα από όλη την επιστημονική κοινότητα διεθνώς.

Ο λογαριασμός του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε..Ε στην ακαδημαϊκή πλατφόρμα academia.edu παρόλο το σύντομο χρονικό διάστημα που έχει τεθεί σε λειτουργία (από 27-3-2020 έως σήμερα) έχει συνολικά 7500 χιλιάδες προβολές μέχρι και σήμερα, σε όλα τα κείμενα που έχουν αναρτηθεί. Στο λογαριασμό του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. έχουν φιλοξενηθεί άρθρα του Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., ειδικών της εκπαίδευσης,  καθώς και συμπεριληπτικούς οδηγούς που εκπονήθηκαν από το Δ.Σ. του φορέα, που άπτονται της γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.

Πιο συγκεκριμένα, τα άρθρα που έχουν φιλοξενηθεί είναι τα εξής:

  • Συμπεριληπτικός Οδηγός και κατάλογος Εκπαιδευτικού υλικού- μέρος πρώτο- Συλλογικό έργο του Δ.Σ. του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
  • Μιλάμε για τους μαθητές με αυτισμό, Λαμπριάνα Τσιακπίνη, Λογοθεραπεύτρια, ΜΑ, (ΠΕ 21) Κ.Ε.Σ.Υ. Έβρου
  • Διαταραχή της Άρθρωσης: μια δυσκολία της ομιλίας Λαμπριάνα Τσιακπίνη, Λογοθεραπεύτρια ΜΑ, (ΠΕ21) Κ.Ε.Σ.Υ. Έβρου
  • Πανδημία: Δεν είναι ατυχία, είναι ευκαιρία Α. Καλαματιανός, PhD Κλινικός Ψυχολόγος, πρώην ΚΕΔΔΥ Α΄ Αθήνας
  • Οδηγίες για μαθητές με δυσκολίες σίτισης στο σχολείο και στο σπίτι, Τσιακπίνη Λαμπριάνα, Λογοθεραπεύτρια ΜΑ, ΠΕ 21, Κ.Ε.Σ.Υ. Έβρου
  • Παροχή Συμβουλευτικής και Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης των γονέων και των μαθητών στα πλαίσια της παρούσας ψυχοπιεστικής συνθήκης ζωής του Covid-19 από το Ειδικό  Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) – Μαυρόγιαννη Θ., Ψυχολόγος, ΠΕ23, 1ο ΚΕΣΥ Αχαΐας, Τσαγκανέλια Α., Ψυχολόγος, ΠΕ23, 1ο ΚΕΣΥ Αχαΐας
  • Προτάσεις του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. για την υιοθέτηση Πρωτοκόλλων για την εξ Αποστάσεως Υποστηρικτική Παρέμβαση του ΕΕΠ-ΕΒΠ στις Δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, στη διάρκεια αναστολής ή μερικής λειτουργίας των εκπαιδευτικών και υποστηρικτικών δομών λόγω της πανδημίας COVID-19- Συλλογικό έργο του Δ.Σ. του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
  • Οδηγίες για την ομιλία και τον προφορικό λόγο για γονείς και εκπαιδευτικούς, Λαμπριάνα Τσιακπίνη, Λογοθεραπεύτρια MA, ΠΕ 21, K.Ε.Σ.Υ. Έβρου
  • Συμπεριληπτικός Οδηγός και κατάλογος Εκπαιδευτικού υλικού μέρος δεύτερο-επικαιροποιημένο, Συλλογικό έργο του Δ.Σ. του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
  • Πανδημία: Υγιεινή των χεριών εν μέσω πανδημίας, Πασαλή Χριστίνα, PGDip(Ed), BBA(c), MSc, MSHCM, PhD , ΠΕ25, Δ.Δ.Ε. Πειραιά
  • Πανδημία: Οδηγίες σωστής εφαρμογής χειρουργικής μάσκας από μη υγειονομικούς, Πασαλή Χριστίνα, PGDip(Ed), BBA(c), MSc, MSHCM, PhD, ΠΕ25, Δ.Δ.Ε. Πειραιά
  • Κοροναϊός: Η Διαχείριση της Κρίσης και η Επαναλειτουργία των Σχολείων, Δεληγιάννης Γ., Σχολικός Νοσηλευτής ΠΕ 25, MSc Διαχείρισης Κρίσεων
  • Η συνεργατική μάθηση ως κινητήριος δύναμη ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης, Κούρτης Σπυρίδων – Φιλόλογος ειδικής αγωγής
  • Η εφηβεία στην πανδημική κρίση του COVID-19 Μαυρόγιαννη, Θ. Ψυχολόγος, Dip., M.Sc., Ph.D., 1ο ΚΕΣΥ Αχαΐας, Τσαγκανέλια, Α. Ψυχολόγος, M.Sc., 1ο ΚΕΣΥ Αχαΐας
  • Δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης σε μαθητές με Φωνολογική Διαταραχή για το σχολείο και το σπίτι, Τσιακπίνη Λ., Λογοθεραπεύτρια MΑ, ΠΕ 21, Κ.Ε.Σ.Υ. Έβρου – Τετώρου Ε., Λογοθεραπεύτρια, ΠΕ 21, 2ο Κ.Ε.Σ.Υ. Β΄ Αθήνας

  1. Μελέτησε και υπέβαλε στην Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. προς αξιοποίηση τα “ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ Η΄ ΜΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19”, τα οποία δημοσιεύθηκαν στο IMEGEE EDU προς ενημέρωση των συναδέλφων και απεστάλησαν με σχετική πρόταση από την Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
  2. Σύνταξη και δημοσίευση στο IMEGEE EDU του ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ-ΜΕΡΟΣ 1 ΚΑΙ 2” για την ενημέρωση και υποστήριξη των συναδέλφων κατά την δύσκολη περίοδο της πανδημίας COVID-19.
  3. Σύνταξη από το Δ.Σ. και υποβολή προτάσεων προς το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. για το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου “Aναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις”. Υποβολή σχολίων στη διαβούλευση.
  4. Με τη βοήθεια του Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. (όπως προβλέπεται στο Καταστατικό) εξόφληση των οφειλών του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε., προηγουμένων ετών προς Γ.Ε.Μ.Η. και εφορία.
  5. Πραγματοποιήθηκε στις 12/5/2020 με τηλεδιάσκεψη, συνάντηση εκπροσώπων του ΙΜΕΓΕΕ και του ΣΕΕΠΕΑΑ, με τον κ. Δημήτριο Παρασκευή, Αναπληρωτή Καθηγητή Επιδημιολογίας – Προληπτικής Ιατρικής, Εργαστήριο Υγιεινής Επιδημιολογίας και Ιατρικής Στατιστικής, Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ , μέλος της Επιτροπής του ΕΟΔΥ και την συνάδελφο Εργοθεραπεύτρια(ΠΕ29), και Εξωτερική Σύμβουλο στην Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. Dr. Μαίρη Στυλίδη, με θέμα την ανταλλαγή απόψεων για την λειτουργία των ειδικών σχολείων την περίοδο της πανδημίας.
  6. Επιστολή του Δ.Σ. του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. προς την Υπουργό Παιδείας με θέμα: “Σχετικά με την πανδημία του COVID-19 και την λειτουργία των ΚΕΣΥ”.
  7. Συλλυπητήρια ανακοίνωση και κατάθεση στεφάνου του ΔΣ ΤΟΥ ΙΜΕΓΕΕ με την αγγελία της απώλειας της συναδέλφου και επίτιμου μέλους του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. Πόπης Γεωργίου,
  8. Υλοποίηση απόφασης του ΔΣ για επικαιροποίηση του μητρώου Τακτικών Μελών, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.
  9. Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. – Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.

Κοινή προσπάθεια ευαισθητοποίησης-έκκλησης για αιμοδοσία στην Αττική

  1. Διερεύνηση με τη βοήθεια ειδικού νομικού των αναγκαίων βελτιώσεων στο Καταστατικό ώστε να καταστεί περισσότερο ευέλικτο και λειτουργικό για την εξυπηρέτηση των στόχων της ίδρυσης του επιστημονικού μας φορές. Τα πορίσματα θα υποβληθούν στο ΔΣ της ΠΟΣΕΕΠΕΑ με στόχο τη σύγκλιση καταστατικής Γ.Σ. του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
  2. Αθήνα 2/7/2020,Υποβολή του Διοικητικού και Οικονομικού Απολογισμού προς το ΔΣ της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, σύμφωνα με την πρόβλεψη του Καταστατικού.

Θετική αξιολόγηση και έγκριση της φιλοξενίας του ηλεκτρονικού επιστημονικού περιοδικού για την Ειδική και Γενική Εκπαίδευση από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης. Συγκρότηση της Συντακτικής Επιτροπής, μελέτη και έγκριση από το Δ.Σ. της πρότασης της Συντακτικής για τον Κανονισμό Λειτουργίας, των Οδηγιών προς συγγραφείς και των Προδιαγραφών.

Μετά από δημόσια διαβούλευση για τον ΤΙΤΛΟ του ηλεκτρονικού επιστημονικού περιοδικού και τις επιλογές που έθεσε η Σ.Ε. υπ όψη του Δ.Σ. , αποφασίσθηκε ο ΤΙΤΛΟΣ: “Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση” και αγγλικά “Interdisciplinary Approaches to Education”

  1. Μετά την επιτυχή αξιολόγηση, την έγκριση της χρηματοδότησης από την Ε.Ε. και την πιστοποίηση του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. ως συνεργαζόμενου φορέα, θα συμμετάσχουμε στην υλοποίηση ευρωπαϊκού προγράμματος που αφορά τη Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση, με θέμα: ‘’Inclusive education using Animation and Multimedia’’και συμμετέχοντες εταίρους:
  • Open University of Cyprus (Cyprus),
  • University Maria Grzegorzewska (Poland),
  • CMT-Prooptiki (Greece),
  • PLATFORMA- Urban Culture (Greece),
  • Hand-Hand Foundation (Hungary).

Σκοπός του προγράμματος είναι η συμπερίληψη των μαθητών μέσα από καινοτόμες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις χρησιμοποιώντας τεχνολογικά μέσα όπως animation και multimedia.

Στα πλαίσια της συμμετοχής του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα θα ακολουθήσει πρόσκληση για συμμετοχή των μελών του φορέα, καθώς και συνεργατών του, στις ομάδες έργου και στις διαδικασίες υλοποίησης του.

  1. Συμμετοχή στην ψηφιακή συνάντηση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία,στις 7-12-2020, μετά από πρόσκληση της Γραμματείας ΑμΕΑ της Νέας Δημοκρατίας. Υποβολή ερωτημάτων για την βελτίωση των υποδομών και την στελέχωση της ΕΑΕ καθώς και για την λειτουργία δομών Πρώιμης/έγκαιρης παρέμβασης.
  2. Υποβολή αίτησης στο Ι.Κ.Υ. για συμμετοχή σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα “DARE”, που αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και υποστήριξη την εποχή της πανδημίας Covid-19, για το οποίο αναμένουμε την αξιολόγηση.
  3. Συμμετοχή στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των Αντιπροσώπων της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. και κατάθεση-έγκριση του Διοικητικού και Οικονομικού Απολογισμού 2020. Έγκριση από την Γ.Σ. για πρώτη φορά Τακτικής Επιχορήγησης του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. για το 2021, βάσει της πρόβλεψης του Καταστατικού, στο ύψος των 3.600 ευρώ.
  4. Πραγματοποίηση στις 12-12-2020 της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε., έγκριση του Διοικητικού και Οικονομικού Απολογισμού του 2020 και του Προγράμματος Δράσης του 2021.